Dlhodobá strátégiaPrerazili sme so svetoznámou športovou značkou JAKO do nového športového odvetvia.

Prerazili sme so svetoznámou športovou značkou JAKO do nového športového odvetvia.

O značke JAKO

JAKO je renomovaná nemecká značka, ktorá sa už dlhé roky špecializuje na výrobu kvalitného športového oblečenia a doplnkov. Na Slovensku je JAKO dobre známe najmä medzi futbalovými klubmi, ktorým poskytuje vysoko kvalitné dresy a športové vybavenie. Ich výrobky nosia nielen amatérske, ale aj profesionálne futbalové tímy a mnohé svetové reprezentácie. 

 

Východisková situácia a výzva

Hoci je značka JAKO na Slovensku etablovaná, primárne sa zameriavala na futbalové kluby a športové tímy. Spoločnosť nás oslovila s cieľom preniknúť do nového športového segmentu, ktorý doposiaľ nebol plne pokrytý – zimné športy, konkrétne otužilci. Potrebovali nájsť komunitu, ktorá by ocenila ich špičkové produkty, najmä personalizované zimné športové oblečenie.

Po dôkladnej analýze slovenského trhu sme identifikovali silný potenciál v komunite otužilcov, ktorá má na Slovensku viac ako 30 aktívnych klubov. Títo športovci potrebujú kvalitné a odolné zimné oblečenie, ktoré im umožní venovať sa svojej záľube aj v najnáročnejších podmienkach.

Naša stratégia a riešenie

Na základe tejto analýzy sme vypracovali cieľovú stratégiu zameranú na oslovenie otužileckej komunity. JAKO už malo v ponuke zimné športové oblečenie s možnosťou personalizácie, čo sa ukázalo ako ideálne riešenie pre túto špecifickú skupinu.

Začali sme distribúciou brožúr počas najväčšieho otužileckého zrazu na Slovensku. Tieto brožúry obsahovali špeciálne zľavy na zimné oblečenie pre otužilcov, čím sme vyvolali záujem a okamžitú interakciu.

Okrem toho sme počas európskeho šampionátu v Oradea, svetového šampionátu v Tallinne a slovenského pohára v zimnom plávaní predstavili dresy JAKO na dvoch figurantoch z otužileckého klubu Ľadové medvede spod Zobora. Týmto spôsobom značka vynikla medzi ostatnými tímami a okamžite vyvolala záujem o svoje produkty.

Výsledky a reťazová reakcia

Naša nízkorozpočtová kampaň okamžite priniesla výsledky. Prvá objednávka od klubu Vitale na 43 kompletov dresov bola jasným dôkazom úspechu. Vďaka dobre zvolenej stratégií a efektívnemu zameraniu na špecifickú komunitu očakávame, že ďalšie otužilecké kluby budú nasledovať a postupne si objednávať personalizované oblečenie od JAKO.

Tento úspech len potvrdzuje, že s minimálnymi nákladmi, ale s dôkladne premyslenou stratégiou, možno dosiahnuť výrazné výsledky a preniknúť do nových trhov.

Záver: Nízkorozpočtová kampaň, ktorá priniesla výsledky – môžeme pomôcť aj vám

Táto mimoriadne efektívna a nízkorozpočtová kampaň dokazuje, že aj s obmedzenými prostriedkami je možné dosiahnuť veľké veci. Ak máte produkt alebo službu, s ktorou chcete preraziť na nové trhy, neváhajte nás kontaktovať. Naša agentúra Adbird je pripravená vytvoriť dlhodobú stratégiu šitú na mieru a pomôcť vám uspieť – či už chcete expandovať do jednej, dvoch alebo dokonca troch rôznych oblastí. S nami sa vaša značka dostane tam, kam patrí!

Scroll up Drag View