• Natívna reklama – skvelý nástroj na propagáciu značky nielen v online

    Natívna inzercia vznikla ako formát reklamy využívaný najmä v online prostredí, vďaka svojej efektívnosti sa však vo svete využíva čoraz viac aj v tlačených periodikách.  V online prináša so sebou zásadnú výhodu – nedokáže ju zablokovať softvér chrániaci používateľov pred nežiaducou reklamou. V printe sa tiež využíva najmä kvôli svojej nevtieravosti a vysokej akceptácii u cieľového čitateľa. Táto forma reklamy je považovaná za extrémne...

    Čítať viac
    0
  • O Ľubošovi Gottwaldovi – príbeh zabudnutého námestovského učiteľa

    (Učiteľ, umelec, športovec  a aktivista) Ľuboš Gottwald v Námestove zdramatizoval viaceré diela slovenskej klasiky, so študentmi nacvičoval divadelné hry, postavil prvú lodenicu na oravskej priehrade, získal pre mládež viacero špičkových lodí a podieľal sa na organizácii majstrovstiev Československa v jachtingu. Svojou záslužnou činnosťou v Námestove sa zapísal do sŕdc viacerých pamätníkov, napriek tomu o ňom nie je možné v literatúre nájsť takmer žiadnu...

    Čítať viac
    6
  • Námestovská kvapka 5

    V poradí piata a zatiaľ najúspešnejšia kvapka krvi v Námestove, sa uskutočnila 03. februára 2017 v nových priestoroch na prízemí polikliniky. Kvapky sa zúčastnilo vyše 80 darcov, 76 z nich bolo akceptovaných na darovanie krvi, z toho 26 prvodarcov. Kvapka krvi nie je z hľadiska organizácie náročný projekt, napriek tomu si jej príprava vyžaduje nejaký ten čas. Žijeme, pracujeme...

    Čítať viac
    0
  • Naše „zelené“ turné v Poľsku (máj – jún 2016)

    „Inovácia, tvorivosť, spolupráca – efekty a úspechy“ a „Zlepšovanie kvality výroby“. Názvy medzinárodných konferencií, na ktorých Jakub Hollý a Peter Vaško reprezentovali AdBird.sk, ktorý bol zároveň partnerom týchto podujatí. Celkovo vďaka Fakulte masmediálnej komunikácii UCM v Trnave a programu CEEPUS obaja strávili v Poľsku dva mesiace, počas ktorých okrem iného pracovali na vedeckých štúdiách s ekonomickou a environmentálnou tématikou. Téme CSR (Corporate Social Responsibility-Spoločenská zodpovednosť firiem)...

    Čítať viac
    0
  • Námestovská kvapka krvi 4

    Do roka 2016 sme v našej neziskovej organizácii vkročili naplno a hneď týždeň po novoročných oslavách sme zorganizovali ďalšiu, v poradí už štvrtú Námestovskú kvapku krvi.

    Čítať viac
    0
  • Marketing Master Class

    AdBird.sk, sa organizačne podieľa na odborných podujatiach Marketing Master Class. Prvý Master Class, sa konal v apríli 2015, kedy sme hostili celosvetovo uznávaného odborníka na branding (značku) miesta a krajiny, pána Jeremyho Hildretha z Veľkej Británie. Každé ďalšie podujatie hostí nových, zaujímavých spíkrov. Z pripravovaných podujatí určite stojí za to navštíviť: E-games (tvorcovia hier hráčom), Značka osobnosti (umelca),…

    Čítať viac
    0